En hållbar planering

Kanske... men jag har i alla fall kommunicerat till lämplig individ hur jag tänkt. Och solen lyser från en kallblå himmel. För övrigt känns det rätt bra idag. Jag har väl definerade planer för när jag ska göra vad och varför. Och det är ljust ute. Framtiden känns idag avlägsen, vilket är skönt. Kanske är det det där med helg och koppla bort orosmolnen. Kanske är jag bara glad för att det är pysslehelg, och att premiären närmar sig med stormsteg. Eller så är det bara den sköna känslan av att saker klaffar. Åtminstone i det lilla. Eller bara att diskbänken ser ren ut. Eller bara att det är ljust ute, och soligt. Strunt samma. Jag mår bra idag. Bäst att njuta av det medan det varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback