Det här är en sån där dag som man egentligen skulle byta ut

Å andra sidan finns det ju saker att fylla upp dagen med, och då blir det ju snabbare imorgon. Och imorgon är en annan dag.

Har egentligen inget nytt att komma med, skriver bara för att ha något att göra. Sånt man kan roa sig med när man har en egen blogg och en och annan trogen läsare. Inte för att statistiken visar vem som läser, men en och annan live-kommentar ger ju tydliga hintar.

I Örebro är det strålande, bländande ljust ute. Jag sitter inne, med än det ena, än det andra. Har lite för många projekt igång samtidigt för att ha en bra överblick. Det största är naturligtvis dags-att-hitta-jobb. Förr eller senare är det någon som vill ha mig. Apropå det förresten, så ringde de från Ovanåker kommun igår. De har förlängt ansökningstiden. Oftast brukar man bara få ett mail, och knappt det, men här ringde de. Och jag är i alla fall inte bortsorterad, vilket är skönt att veta. Verkar trevligt där, kanske har man en chans?

Kommentarer
Postat av: Becks

Hmmm.. förlängd ansökningstid. Det gör mig kluven. Å ena sidan (och det är den negativa): Har de inte hittat någon tillräckligt 'attraktiv' bland de ansökningar som kommit in?
Å andra sidan vann jag en novelltävling som fick förlängd inskickningstid. Så det kanske är ett gott tecken att de har förlängt tiden?
Hursomhelst, jag håller tummarna för dig! (även om det innebär att du får flytta från Öret, det vore ju trist...)
Kram å hej!

2008-02-15 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback