Det är antagligen något på gång

Men jag tänker ignorera det faktumet så länge som möjligt.

Pratade med mina föräldrar igår. Huvudpunkterna är det nya uterummet, och så har de varit med min käre bror och tittat på lägenheter. Pappa är verkligen sällsynt dålig på beskrivningar. Mamma är mycket bättre på det där. Tur att de har varandra. Och Erik pratade med sina föräldrar. Bra så. Annars är väl nästa på den fronten att mamma fyller år den 9:e. Det är snart nu. Så åtminstone att telefonsamtal hem då, och jag funderar vidare på vad jag ska ge henne. Det finns ju enklare varianter, och mer avancerade. Jag vill ju att det ska vara något som hon verkligen vill ha, och något som speglar all kärlek. Föräldrar är viktiga.

Planen för idag är annars att kostyma. Osäkert hur länge vi håller på... finns ju en del att göra, och ganska bra med tid att göra det på. Är väl bara att jobba på antar jag. Tråkigt att vi bor i en bunkerlokal där man aldrig ser solen, men jaja... man ser ju solen på vägen ner.

Imorgon är det inflytt i aulan, och ytterligare lite Melodifestival. Börjar arta sig rätt bra de där lördagskvällarna. Något att samla sig runt. Vänskap är viktigt.

Annars har jag några borden i mailboxen och så. Det blir också bra. När jag tar tag i det.

Allt ordnar sig. I sinom tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback