Till Stange

Japp, nu lämnar Erik och jag stan, för att hälsa på mormor. Vi får väl se vad annat vi hinner med... Resan tar i alla fall väldigt lång tid... *suckar* Jaja, vi har ju varandra och så. Det ska bli trevligt att träffa mormor igen, och jag vet att hon uppskattar det.

I övrigt... tja... hösten börjar dra igång nu. Och med den kommer de fullbokade helgerna. Tjo, tjenare... liksom.

Och igår sökte jag jobb till fjälls. *hoppas, hoppas*

Ska helt enkelt bli skönt att lämna stan, och ta en paus...

Kommentarer
Postat av: Becks

Jasså, du också?! Roligt roligt, nu har även jag slängt iväg två fjällsökningar.

hoppas minst lika mycket

Ha så trevligt i grannlandet, vi ses..

Kram!

2008-08-21 @ 10:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback