Reeegn

Ja, jag ska vara ärlig, jag hoppades på regn för idag. Det är så mycket enklare att klä sig för regn än för solsken. Så jag klagar inte, jag sitter här i min lägenhet och njuter av smattrandet.

Den andra delen av mig har lyckats bli nervös. Varför vet jag inte, för jag har känt mig väl förbered bra länge redan... men igår när jag skulle släcka så slog det till med full styrka. Nervositeten flyttade in i min mage, och än har jag inte lyckats skicka ut den. Dumt. Men men....

Annars har jag en del på agendan... så det blir nog bra. Idag är det totalfokus tills det är dags att åka hem. Håll gärna en tummer eller två vid två. Eller skicka en peppande tanke åt mitt håll.

Jag kan, jag vill, jag ska.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska hålla tummarna och skicka positiv energi åt ditt håll!

kram på dig!

2008-08-07 @ 11:22:57
Postat av: Becks

Jag hoppas att det gick bra idag, väntar med spänning på besked!

Kram!

2008-08-07 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback