Konsten att omprioritera

Igårkväll gjorde jag en plan. Den var bra, men det första jag gjorde idag var att prioritera om. Det känns ännu bättre, faktiskt. Mina uträkningar borde stämma.

Annars är det rätt grått här. Ser dock fram emot att träffa lite folk ikväll, när det går flyttlass över en väg. Jag bär så gärna. Och som sagt, det ska bli kul att träffa lite folk. :-D




Funderar för övrigt på vem det var som gick igenom min blogg så noggrannt igår. Antalet sidvisningar jämfört med antalet unika besökare tyder på att någon har klickat omkring riktigt ordentligt.

Kommentarer
Postat av: MartinNRK

Det var jag, jag har en tendens att fastna i nya bloggar jag hittar, särskilt när de är skrivna av personer jag träffat =).

2008-08-04 @ 19:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback