Inspirationslöst

Jag vet vad jag borde göra. Det finns en hel massa borden. Istället sitter jag här... snurrar runt på bekanta sidor, och bekantas sidor och letar efter nyheter. Letar efter inspiration också, tror jag.

Det är en hel del på gång. Föreningsträff nu i helgen, ett par styrelsemöten i nästa vecka... lite andra möten, och lite kul. Allt blir bra. I sinom tid. Jag vet det, men jag har problem att fokusera. Jaja... jag hittar väl rätt jag med.

Strösöker jobb lite då och då... och så lite småplockande med ett och annat projekt. Inget går dock som det ska, inga riktiga krafttag... jag vill ju. Egentligen. Det bara känns inte så.

Dagens länktips:
http://www.orebrospexet.com/blog/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback