Huvudvärk

De där telefonsamtalen jag tänkt mig... lär dröja. Nu har jag en horribel huvudvärk. Förbannade ÖBO. Det är deras fel. Igår skulle jag tvätta mattorna, men det gick inte. Inget fel på maskinerna, nej, nej. Däremot på det där tag-systemet, vilket innebär att man helt enkelt inte kommer in i tvättstugan. Helt otroligt. Så lägenheten är fortfarande mattfri, och ekar. Minsta höjning av volymen, och jag får huvudvärk. Så nu är det kört. Nästa punkt på dagordningen blir att försöka kurera huvudvärken. Funkar inga av mina huskurer så tar jag nog ett piller.

Det jag egentligen tänkt göra idag är att söka några till jobb. Igår sökte jag i Finland, och ett deltidsjobb här i Örebro. Så lite rullar det på i alla fall. I övrigt har jag återigen fastnat för Fable.

That's kind of it. Åtminstone just nu.



Uppdatering: ensam i lägenheten har jag nu lyckats besegra huvudvärken. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback