Hur blev det så grått idag?

Jag har en del punkter på min lista, så det första jag ska göra är att ordna dem i ordning, och så börja beta av dem. I övrigt är det ett och annat som börjar falla på plats, så ja... vi får väl se vad som händer framöver.

I övrigt... igår var en rätt trög dag. Mestadels för att jag kände mig dunderförkyld, mest som en klubbad säl. Gick omkring och var trött mest hela dagen, och sedan piggnade jag till en stund framåt kvällen.

Hann i alla fall med lite skrivande, lite diskande, ett badkarsbad. Och precis i sluttampen av middagen ringde det på dörren, och vi blev bjudna på te en våning ner.

Idag känns det som att jag mår lite bättre. Inte fullt så täppt i näsan, inte fullt så tung i huvudet. Jag kan faktiskt känna lukten av mina parfymerade ljus... och jag snörvlar bara lite grann...

Ska nog leta reda på mitt oljefat också, jag tror det kan vara nyttigt. Annars är det apelsinjuice och te med honung som gäller.

Prioritet ett - döda förkylning

Prioritet två - allt annat






Dagens länktips:
http://www.orebrospexet.com/blog/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback