En skön slapparsöndag

Igår åkte lilla Lucas. Men på plussidan så stötte jag på Louise när jag var på väg hem från Konsum. Oplanerade möten är alltid upplivande.

Idag har jag tagit det synnerligen lugnt. Buffy-maraton, avsnitt, efter avsnitt, efter avsnitt. Känns som helt rätt sätt att spendera en söndag. Tänk på vilodagen så att du helgar den. Imorgon börjar allvaret igen, och jag har rätt bra planer för vad jag ska hinna med.

Nu ska jag kolla vilka som låter så innan jag fortsätter se Buffy. Det är lagom, alldeles lagom.

Jo just det, och det har åskat något alldeles tokigt idag. I timmar har det rullat och mullrat fram och tillbaka över himlen, med spöregnstörtskurar och ja... åskigt.

Så kan det också vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback