Bocklistan minskar

Färre saker som jag borde. Läskigt det där ordet... men det känns i alla fall som om jag har hyfsat koll. Jag har dessutom hittat min norska plånbok (nej, det har inte varit borta, den låg bara inte där jag först trodde). Och det låg mer pengar i den än jag trodde. Nice. Då kan jag faktiskt låssas som om jag har pengar resten av veckan. Kanske till och med ska våga mig på lite shopping? Hmm... vi får väl se vad som händer. Ska bli skönt att åka bort några dagar. Ta en paus från Örebro, och givetvis träffa mormor. Kanske lite fler i släkten... vi får väl se.

Dagens planer idag...
* Ringa
Försäkringskassan och krångla.
* Ringa min bror och gratta. 23 år idag. Sommarbarn, lejon.
* Söka några jobb.
* Invänta Erik och höra hur tentan gick. Det borde gå bra.
* Packa inför resan imorgon, inklusive tänka på lunch...

Förhoppningsvis hinner jag spränga in lite trevligheter här och där under dagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback