Yrselattacker och inget Mullsjö för mig

Tråkigt. Jag hade sett fram emot att träffa DBU. Men ibland får man helt enkelt ta sitt ansvar och lyssna på kroppen. Önskar bara att jag förstod vad den ville säga. Vad den vill säga... jag vet inte. Har försökt med piller, vatten, mat, luft... allt jag kunnat komma på... är väl dags att göra som Erik säger och konsultera expertisen. Känns bara så... äh.
Jag har i alla fall rekryterat en ersättare, Heléne åker till Mullsjö. Riktigt bra att hon kunde hoppa in med så kort varsel. En stjärna.
I övrigt... jobbar väl på... letar riktigt jobb, och filar på mina uppdrag...

Kommentarer
Postat av: eBbA

Tack! Det värmer verkligen! Stor kram och massor med sol och värme till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback