Varför behövs 30 eftertexter?

Och med eftertexter syftar jag alltså på de där texterna som på olika språk informerar att man inte ska kopiera.... varför 30? Och jag brukar trycka fram så långt som möjligt, vilket innebär att jag kan hoppa över alla utom Makedonien. Varför Makedoinen? Vad är det som gör just dem så oöverhoppbara? (och jo, jag vet att det ordet inte existerar enligt SAOL, men ni fattar vad jag menare, eller hur?)

Förutom det så har det inte varit höst här, men ett rejält åskväder. Och jag menar rejält, det tog låååååååång tid innan det slutade. Jag hann med soundtracken till 2,5 spex, diverse stickning och diverse sudukon. Och ett avsnitt av Gilmore girls. Har hunnit med ett flertal avsnitt efter att det slutade åska också.

Annars... inget. Det ordnar sig nog, men jag vet inte hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback