Mår i största allmänhet dåligt

Känner mig håglös och trött... magen beter sig konstigt, och det ömmar på omöjliga ställen. Känner mig totalt asocial och försöker för fullt att undvika att ta ut det hela på min stackars sambo. Don't get in my way today.
Just nu är planen att försöka återhämta mig till i eftermiddag då det är styrelsemöte. Ska nog rådda om dagordningen lite, så det viktigaste hamnar på nån bra plats. Ska kolla lite på hur det ser ut. En annan plan som jag hade har defenetivt fallit nu. Kanske kan ta upp den igen om några dagar. Om det finns engagemang nog.

När det gäller mitt andra liv, och min andra plan så ska det funderas, diskuteras och planeras imorgon. Och imorgon är en annan dag. Då mår jag bättre.

För övrigt hatar jag falsk information. Och jag kan verkligen inte ta motgångar när jag mår dåligt. Tårarna bara rinner. Hur ska jag distrahera mig själv nu då?

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback