Inlägg 250

Det börjar bli några stycken. Massa saker som man funderat på under bloggens levnadstid. Livet är spännande.

Nåväl... .en liten uppdatering. Bröllopet i lördags var trevligt. Fin sermoni, vacker brud, god mat, trevliga människor och så där. Och Erik höll sitt tal. Han var rolig, och folk uppskattade det. Och jag tror det var nyttigt för honom att nojja över något vettigt och sedan genomföra det och få applåder. Istället för att gå omkring och nojja över saker som inte blir gjorda. Idag är planen att ta sig till de centralare delarna av Uppsala för att hitta ett par saker. Det blir nog bra det med.

Skickade mail igår som gjorde om i min almanacka. Tror det kan bli bra. Känner mig ganska nöjd med mitt beslut, särskilt som jag sliter med en förkylning som jag inte riktigt vill låta bryta ut, men som jag heller inte kan ignorera bort. Jag vet att jag inte mår bra, men har svårt att göra något åt det.

Annars börjar jag längta hem till Örebro igen. Ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback