Uppdatering

Jag har ett tag funderat på att skriva något, men inte riktigt vetat vad. Att skriva att fester är kul känns lite... ja, det finns begränsat mycket att säga, begränsat mycket som är intressant för en eventuell läsare. Vänskap är viktigt i alla fall, det kan jag säga, och det känns skönt att det finns folk som är där, och att kunna vara där för någon. Vänner är ovärderliga.
Annars... jag har huvudvärk idag, hoppas att det ska ge med sig under dagen, annars vet jag inte riktigt hur jag ska klara kvällen. Framförallt för att jag tenderar att ha mindre tålamod när jag har huvudvärk. Jaja... det ger sig väl det med.
Bävar annars lite inför kvällen. Två möten, och de kommer nog ta sin lilla tid. Vi ska planera upptaktshelgen, och sedan är det styrelsemöte.
I övrigt... tja... det ger sig väl det med. Känner inte så mycket engagemang just nu, men det kommer sen, när huvudvärken gått över. Jag känner mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback