Splittrad - borde, orkar inte, men ska

Det är ungefär så jag känner mig. Promenaden med Rebecka gjorde underverk, och den fuskgamle kan bli.. eh, ja... Det blir väl bra kan jag tro. Annars känns huvudet mest tomt, och jag har svårt att fokusera. Jag vet dock vad den här dagen går ut på. Det ska städas, städas städas. Känner att jag borde... vill... försöker... jaja. Jag kan väl också plocka russin ur kakan. Har en halv plan för morgondagen också, lite beroende på hur det går för Erik. Jag vet vad jag vill där med... och ett par saker som jag ska se över.

Förstår någon annan än jag vad jag syftar på för olika saker i det här inlägget? Troligen inte, men vad sjutton. Det är i alla fall min blogg, och så många är det inte som läser.....


Hur som helst. Dags att ta tag i själdisiplinen och använda den till det den är till för. Det blir hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback