Bra möten igår

Vi gick igenom det vi borde gå igenom, och de som ska göra något har koll på det de ska göra. Det blir bra. Och två möten på tre timmar är faktiskt inte så illa. En annan sak blir det i helgen. Ett möte på två dagar. Lite beroende på hur man ser det... men... hmm... har lite funderingar framöver. Inte just precis om det, men i största allmänhet. Är mycket som rör sig i mitt huvud just nu.

Tycker också att det blir alltmer spännande att läsa bloggar och mail. Mailen inte så mycket, men bloggar är ett lustigt fenomen. Man vet ju inte vem som läser. Jag har blivit förvånad, och jag hoppas verkligen att en person vars blogg jag läste idag inte blir förvånad på fel sätt. Det finns faror i det här...

I största allmänhet... tja... solen lyser, jag ska ägna lite tid åt biljetter och sånt, och ikväll ska jag ringa hem och få lite ordning på en annan sak. Måste bara fundera ut om vitlök räknas som lök.

Och så ett par telefonsamtal till väl valda personer. (Inte jag som valt, dock - men jag tror det blir bra)

Nä, dags att ta tag i sitt liv, och söka några jobb innan telefonerandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback