Ännu en helgmorgon

Varför går jag upp tidigare på helgerna än på vardagarna? Inte normalt... jaja... så är det väl att vara arbetslös+ideellt aktiv. Uppenbarligen. Eller så är det bara jag... Jag går ju faktiskt upp ganska normalt på vardagarna också, det är bara det att jag tar i lite extra när jag ska iväg någonstans. För det värsta jag vet är att stressa på morgonen, och nu slipper jag det. Nu kan jag istället sitta och blogga lite så här efter frukost.

Annars...? Tja... årets spexskådisar är uttagna. Roligt, kan nog bli ett bra gäng. Hoppas att folk som gick på audition hade trevligt, och att de som inte fick roll vill vara med ändå. Igår var en intensiv dag. På det känslomässiga planet. Varför håller de på och ändrar i allting? Tur att jag hittade den information han ville höra i alla fall....

Nä, nu ska jag nog läsa en stund, innan det är dags att ge sig av ut i mörkret. Tur att det finns reflexer.

Kommentarer
Postat av: jacob

Den frågan har jag ställt mig själv sen 2001 om inte längre.)

Och svaret måste fortfarande bli för att det är så vansinnigt roligt att lära sig nya saker och se föreningen utvecklas.

2007-10-22 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback