Erik är hemma igen, och jag är på väg hem

Japp, skönt att Erik kunde komma hit igårkväll, så vi hann se lite av varandra innan jag åker idag. Snart dags att ge sig av mot bussen, mot tåget, mot föräldrahemmet. Där där man alltid är välkommen. *längtar* Ska möte pappa på stationen, och se om vi hittar nått tyg. Lite roligt, men har inga större förhoppningar. Fast man kan ju alltid försöka, helt omöjligt kan det ju inte vara. B-planen blir väl att satsa på det helvita, men jag är skeptisk. Jaja, vi får väl se. Saknar mamma, och Freia också, och min bror som kommer hem på lördag från sin Englandstripp. Och så ska jag träffa Karin, vilket jag verkligen ser fram emot. Hoppas bara att Freia uppför sig hyfsat.

Här i Örebro är det just nu mest grått och blåsigt. Jag ska fundera ut vad jag ska ha på mig idag, prova ett par byxor, och packa lite ordning... japp, det blir bra.

Och så har jag bytt MSN-adress. Blev ohållbart med mailadresser som bara tar emot vissa mail, och som vägrar skicka några alls. Hoppas att alla som borde ha fått med sig att jag bytt har fått med det. Tror det iaf. Annars ser jag mest fram emot lite allmänt förtidigt firande av min födelsedag. Både hemma i Gräfsnäs och hemma i Örebro. Stockholm däremot... äh...

Igår började jag i alla fall på ett dokument jag haft dåligt samvete över bra länge. Känns skönt. Ska bara avslutade det och skicka iväg det också....

Ska bli spännande att se ommöbleringarna. Har lite farhågor, men det ordnar sig kanske... jag har i alla fall idéer.

Nåväl... dags att ta itu med dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback