Dåliga samvetet

Japp, nu har jag gjort nått åt det. En del av det i alla fall. Vilket otroligt skön känsla. Jag bara skickade av en radda mail, och betade av ett gäng punkter på min lista.

Lugnet sänkte sig på ett helt otroligt sätt. Nu är det bara ett par saker kvar för idag. Ett telefonsamtal eller två till exempel.

 VP+budget 2009 - under kontroll, i väntan på ett mail
 Stadsbidraget - nästan allt bokat, ska kolla trafikmöjligtheterna närmre på
 HRFs förbundsmöte - biljetter bokade, allt annat ok
 org - ett par tre mail skickade, tror det är ok så, även bokat biljetter
 protokollet - så uppdaterat det går att få, väntar på ett ok, och brev

 Jo, tror jag har allt jag kan ha under kontroll.

 Nu ska jag gå över till fas två:
 Fars dag - telefonsamtal
 Ringa mormor
 Kolla papper från af

 Ja, och så är det ivrig väntan på mail från väl valda personer. Men det kommer, det med. Och det går inte fortare för att jag sitter här och är otålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback