Den bara försvann

Kommer till föreläsningen lite lagom stressad, och så visar det sig att föreläsaren inte dykt upp. Då fick jag plötslig två extra timmar (vi fick ett 45minuters-pass om rehabiliteringsansvar), så jag har varit lite i aulan och småfixat lite, men inte egentligen gjort något. Kände mig så fånig över att vara där och inte direkt ha något att göra, så nu är jag tvärs över i en datasal. Iförd sandaler... tror folk stirrade lite på mig ute. Visserligen är det töväder, men sandalväder är det ett tag kvar till. Men det är väldigt skönt i aulan. Kunde iof stryka lite, men... senare, senare.

I övrigt... pratade med mamma igår. Hon och pappa ska åka på spa i Varberg. Det tycker jag låter som en jättebra idé. Ta det lugnt, njuta lite. Det förtjänar de. Särskilt som mamma fyller jämnt på fredag.

Vad mer...? Det känns som om jag glömt något. Kan dock bero på de där borttappade föreläsningstimmarna.

Nu ska jag nog snart gå tillbaka till aulan. Nu skulle jag ju vara där egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback