Ny vecka, ny dag, nytt inlägg


Det känns lite sisådär. En hel del som jag hade tänkt hinna, men inte orkat med. Jag får väl helt enkelt leta reda på min självdisiplin igen. Jag vet ungefär var jag har den, så det ska inte vara svårt. Nu är i alla fall veckan här som jag väntat på. Måndag (idag) på TC, så att den biten kan avslutas till sist. Jenifer och jag ska presentera personalhandboken, så får de börja använda den. Resten av veckan präglas mest av alla intervjuer i Stockholm. Vem ska bli UHs nye kommunikatör? Ska bli spännande att göra nått på riktigt igen. Kanske kan skapa mer engagemang för en annan liten fråga i mitt liv också.
Nästa vecka (planen ligger på måndag-tisdag) tänker jag åka till Gräfsnäs. Jag borde väl skaffa eftersändning och boka biljetter och fixa med det också. Jag har hela tiden tänkt att det är lungt, men nu är det inte så lugnt.... attans... tiden går för fort ibland. Vart tog hela juni vägen liksom?
Jorå... så att, eh... motivation, inspiration..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback