Juni, Gotland, augusti, packa

Ja, jag vet inte... jag tittar ut genom fönstret, och det är grått. Jag tittar i almanackan, och juni har kommit. Jag tittar i mailboxen och den är halvfull med Gotland. Jag längtar till augusti. Jag borde packa inför helgen.

Helgen innehåller, helt och enbart, UH. Det är möte, möte möte. Styrelsemöte, lära känna, diskussioner med mer. Möte med personalgruppen, och så lite ekonomi på kansliet på måndag.

Det ordnar sig nog. Borde bara ta tag i det hela......

Erik är sjuk, så han åker inte till Uppsala. Tråkigt.

Jennifer har fått jobb. Roligt.

Jag känner mig mest ambivalent. Men jag tror att vakuumet börjar släppa nu i alla fall....

Nä, om man skulle sätta fart, så att grabbarna slipper vänta sen.


Och apropå augusti i rubriken... det är då jag egentligen ska till Gotland. Och då ska det vara sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback