En i stort sett bra dag

Matfrågan var dock lite.... oplanerad bitvis. Frukosten var inte jättegod, men läsningen till var helt ok. Att ligga i badkaret och mysa är alltid trevligt, men lunchen var tvungen att inhandlas innan förtäring, vilket är ett minus. Både rent ekonomiskt, och med tanke på att jag inte kunde äta på en gång, utan var tvungen att bege mig till affären först. Men Erik följde med, vilket är positivt. Och ganska pussitivt. Eftermiddagens läsning var trevlig. Middagen var god och vällagad. Uppläggningen var dock inte helt genomtänkt, men det är helt ok. Kvällens biobesök var trevligt. Länge sedan... och även om filmen inte var så bra som den kunde varit så... tja... var tevligt att njuta av biobesöket. Dessutom är det ett plus att lyssna på bion via slingan, då slipper man störas av grannarnas prasslande. Skulle gärna sett mer på vissa av flaggorna, men men... och den där slåsskampen på slutet varade alldeles för länge. Blev till sist bara trist. Konsten att sluta medans något är bra... det borde de lära sig... de där hollywood-typerna... jaja. I det stora hela en bra dag... ska läsa lite mer på sängen innan dagen går över till morgondagen.

Vad som händer imorgon vet jag inte... det visar sig. Erik pratade om att göra nått vettigt. Kanske jag också skulle göra. Har två stora projekt på gång. Ett är påbörjat på flera ställen... plockar jag ihop alla börjorna har jag nog kommit åtminstone halvvägs. Ska kolla närmre på det. Och på en viss... annan sak. Jaja... det blir bra. I sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback