Åska

jag vet att jag borde rusa runt och dra ur sladdar, men jag orkar inte. Dessutom mullrar det så sällan... och lite regn, lite solsken. Kan inte vädret bara bestämma sig?

Vet också att jag borde ett par saker till... kanske skulle... det finns ju sätt att ordna sånt...

Tanketråd: åska->ute->balkong->insekter->gift->

Balkonglådorna verkar i alla fall frodas.

Har varit nere på campus och hämtat hemtenta och så de där pärmarna. Hade hunnit glömma hur tunga de faktiskt är. Konstigt vilka spratt minnet spelar... och söndriga påsar. Och ett spontant besök hemma hos Cissi. Trevligt. Och så promenad hemmåt i regnet. Skönt, men regnet tog slut innan promenaden.

Jaja... jag tror att jag ska ta det lite lungt en stund, och sen ta tag i en viss annan sak som bör göras idag. Helst vid någon form av normal tid. Men jag behöver lunch också. Mackor och en god bok. Härligt. Livet är härligt... *nynnar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback