Nu kan sommaren börja

Nu åker jag hem till Gräfsnäs. Det ska bli så skönt! Så välbehövligt. Jag längtar efter promenader i det gröna. Båtturer på sjön. Bad, sol, och vackert, vackert, vackert. Jag längtar efter Gräfsnäs, helt enkelt. Ska också bli skönt att träffa familjen och Freia. Lilla vilda vovven. *saknar* Enda minuset blir att skiljas från min sambo här i Örebro. Men... vi får helt enkelt överleva. Ändå. Och nån plan har vi i alla fall, så det ska nog bli bra :-)

Igår åt vi middag med tre syskon Carlsson (systrarna och deras bror). Väldigt trevligt. Bra och lugn avslutning på Örebrovistelsen för den här gången. Idag är det packa och fixa som gäller innan tåget går vid 19. ch så kommer jag till Alingsås 7 minuter efter att sista bussen gått. Så är det.

Funderar dock fortfarande över det där med avkok av citrontimjan i badvattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback