Dödläge, förkylning, beslutsångest

Jag fattar inte hur jag ska få ihop allt. Fick ett SMS imorse... boken har kommit... till Örebro. Så nu måste jag åka och hämta den. Fast jag skulle ju i alla fall upp. Nu är frågan lite hur länge jag ska stanna där... vad jag ska hinna med... vem jag vill träffa... jag vet inte. *ångest*

Har mest av allt lust att krypa tillbaka ner under täcket idag. Men det går ju inte.............

Vädret är återigen bara grått, grått, grått........

På agendan:
En Örebrotur
 - osäkert exakt vilka dagar...
Mormor kommer till Gräfsnäs (och jag bör vara här)
 - osäkert exakt vilka dagar
Tur till Gotland, via mellanlandning i Örebro och färdsättsbyte i Stockholm
 - det är i alla fall 13-17 augusti
Ungdomsrådets möte
 - 18-19 augusti

Och sen då? Örebro igen? Gräfsnäs igen? Känns som att det inte riktigt är någon idé att vara nånstans. Kommer ju ingen vart ändå... jo, jag är negativ idag. Egentligen vet jag ju att jag kommer någon vart.... jag söker en massa jobb, och ja....



11.32 Nu ringde telefonen också... och jag som precis hade tänkt att uppdatera.... *suckar* är väl bara att vänta på att anslutningen ska komma tillbaka då....

11.38 Ännu ingen anslutning... men regnet faller... fallande, fallande... studsande mot bladverket på busken utanför fönstret.....

11.42 Fortfarande regn, men telefonen är pålagd... snart så går det att uppdatera sidan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback