"Det känns alltid bättre när jag har pratat med dig... förutom det där med urinvägsinfektionen"

Det finns bara en som kan fälla sådana kommentarer. Och tja... :-) Vi hade ett bra samtal. Lite skratt, lite konstiga ljud, någon konstig kommentar. Och så guidande via telefonen... *suckar* Hej, mitt namn är uppslagsverk..... jaja. Idag... inget särskilt, idag heller. Borde ta mig in till nån stad nån dag och hitta ett SEB-kontor. Går ju egentligen emot alla mina principer, men vad gör man inte för pengar ;-) nära... så illa är det inte. Och jag hoppas att jag aldrig trillar i den fällan. Att bara göra saker för pengar känns så... fel... man måste tro på det man gör.

Jaja... tror jag ska gå över till andra saker nu....

Bara 12 dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback