Precis vad jag alltid misstänkt




Rubriken syftar till testet nedan.





I övrigt är det pysselhelg i helgen, vilket innebär bara spex, bara spex, bara massor utav spex. Det är trevligt. Igår kom det över lite folk, och vi såg på film (EuroTrip) och spelade charader, där mitt lag förlorade stort. Men, men... Det är mycket med det jordiska.


Nu ska jag läsa lite innan det är dags att dra ner till campus.











Your Brain is 40% Female, 60% Male



You have a total boy brain

Logical and detailed, you tend to look at the facts

And while your emotions do sway you sometimes...

You never like to get feelings too involved

What Gender Is Your Brain?






Och apropå när känslor blir involverade. Det är så mycket enklare att såra eller bli sårad. Ibland måste man utsätta sig för den risken, för det är inte mänskligt utan känslor. Men jag är fortfarande typen som mest håller mina känslor för mig själv, och så släpper ut dem i min ensamhet. Jag mår bättre så.


Och hela min omvärld behöver faktiskt inte veta precis hur jag mår heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback