Mår inge' bra.



 Inte alls bra faktiskt.

 Vaknade... tänkte gå upp... orkade inte. Bestämde mig för att jag i alla fall skulle gå upp innan tio. Gjorde många tappra försök med hejdade mig på grund av frysattacker. Tog till sist med mig täcket upp ur sängen (känner mig väl lätt tveksam på om man verkligen kan räknas som uppstigen om man går inlindad i ett täcke, men jaja). Tog en VARM dusch. Och så kläder.... jag fryser inte riktigt lika mycket nu, men jag har ingen röst och så huvudvärk. Och det beror inte bara på att jag kraschlandade på Eriks armbåge innan jag gick upp.

 Så... jag mår inte alls bra.




Annars är tanken att jag ska arbeta mera på min uppsats idag. Och så diska. Och ser du mig leka med något dumt spel så stoppa mig! Idag ska jag vara vettig, nästan hela tiden. Förutom när jag tycker synd om mig själv för att jag är så förkyld.

Annars börjar tankarna röra sig om spexet igen. Nästa helg är pysselhelg, och det börjar bli dags att sätta fullaste fart. Och så är det en del andra saker jag behöver fixa och trixa med inför UH:s årsmöte. Ska dra igång med det snart också. Runt nästa helg eller så ;-)

Over and out. Eller nått, hostande, snörvlande och annat skoj. Som tur är så är det bara en förkylning. Och de går över. :-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback