Man kanske ska hålla sina läsare på halster?



 Ibland hoppa över en dag för att se om de går in oftare av otålig väntan på nästa inlägg?

 Eller så kanske man inte ska skriva något om man inget har att skriva?

 Eller så fortsätter jag som jag gjort, skrvier när jag har tid, lust, ork, engagemang... Ja...

 Hur som helst... det har småsnöat lite ett par kvällar. Mysigt. Vore ännu bättre om det kom mer. Riktigt vräker ner snö så att allt blir vitt, vitt, vitt. Ah.... snö gör mig på bra humör. Men å andra sidan åker Erik och jag till Åre på onsdag. På kvällen går tåget, på morgonen är vi framme, och sedan är det backen som gäller. Mina trogna skidor har plockats upp från Gräfnäs och står nu i förrådet där nere. Det ska bli roligt. Så får vi se om Erik och jag "matchar" i backen. Om vi trivs i samma sorts backar, och om vi håller ungefär samma tempo. Vi åker med Eriks kompisar, delar en stuga. Dyyyyrt blir det, men hallå! Skidåkning! Snö! Det är det värt. Trots tågbiljetter, boendekostnader etc.

Idag har jag, som jag skrev igår, bara tagit det lungt. Har läst lite Harry Potter på förmiddagen (I'm rereading) och tänker krypa ner i badkaret snart. Slappna av. Njuta.

Jaa. Det är ok att bli avundsjuka nu ;-)

*myyyyyyyyyys*



Kommentarer
Postat av: jacob

Jag tror personligen att alternativ två är det korrekta tänket.

"Eller så kanske man inte ska skriva något om man inget har att skriva?"

Sen kan vi ju börja diskutera vad som är vettigt att skriva. Drar man en allt för snäv gräns så kanske man inte borde blogga i överhuvudtaget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback