Fokus: morgondagen


 Hur jag över huvud taget lyckades komma med något intelligent på seminariet idag... dels mådde jag dåligt. Jag är helt klart inte frisk, men vad det är med mig vet jag inte. Men framförallt  så har hela mitt fokus idag legat på morgondagen. Och imorgon, då har jag INTE seminarium.

 Imorgon, ser ni, då är det dags för provföreställning. Vi ska få se hur allt hänger ihop och hur långt vi har kommit egentligen. Jag ser mest fram emot musiken. Jag vill se hur skådisar och dansare passar ihop, hur texter och koregrafi passar etc.

 Vi börjar väl med lite allmänt pyssel etc, och så ska det fotograferas, ätas lunch, se själva föreställningen, packas ihop igen. Och på kvällen är det FEST.

 Hur som helst, imorgon blir en bra dag.

 Kanske ska skriva ett litet protokoll ikväll...



Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde inte kommentera föregående inlägg men mitt tips är att du hittar på något belöningssystem.
För varje timma/dag/tidperiod du själv väljer du jobbar så får du hitta på något roligt.

2007-01-28 @ 23:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback