Fixardag




   Har varit nere på campus för att hämta ut metodtentan som blev klar innan jul. Hade varit roligare om jag kunnat läsa alla kommentarer, men det viktigaste framgår dock.... jag har fått G. Passade på att lämna in kompletteringen till teoritentan också. Får väl se hur lång tid det tar att få den rättad den här gången.

   Var förbi kår-korridoren också och fick Markus signatur på extra-årsmötesprotokollet. Fattas bara Josefin.


   Längre fram ska jag fixa lite i pärmen på kontoret. Men jag måste vänta tills kåren är öppet, så jag kommer in. Jaja, det ger sig. Ingen brådska.

   I övrigt jobbar jag på med min uppsats (ja, fortfarande).




Kommentarer
Postat av: jacob

Ähh en uppsats är klar när den är klar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback