Det var länge sedan jag sov så här dåligt



 I början var det Eriks fel. Suckar och stönar och när han knäade mig i rumpan. Fast å andra sidan... hade jag redan sovit då så hade jag väl inget märkt. Nä, i natt har jag vaknat, vridigt och vänt på mig otaliga gånger. Kanske är det den bortslösade söndagen som spökar. I så fall kommer jag nog sova lungt i natt. Det kanske jag gör ändå, med tanke på att jag sov så lite... och när klockan ringer klockan sju.... kan ju tala om att jag inte var pigg. Men upp kom jag. Det är fan i mig dagens prestation. Trots allt som är inplanerat.

 Börjar dagen med föreläsning 9-12. Sedan hem för att äta lunch, och så har jag tvätttid 13-16. 16 är det dags för kosym (har förvarnat att jag inte kommer i tid), och när jag ska äta middag vet jag inte. Blir väl nån gång när jag är för hungrig för att fortsätta sy.

 Jaja... jag kommer nog sova gott i natt, som sagt. Lägga sig tidigt...mmmmm....

 *mys*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback