Vansinne

Jag har beställt lite varor som kommer i ett paket på posten. Säger inte varifrån, för det innehåller julklappa också. Och jag säger inte heller till vem det är... nåväl... det finns i alla fall en funktion där man kan spåra paketen och se hur långt det kommit. Senaste stället paketet har registrerats på är Lucullus. Förstår inte alls vad det har där att göra. Nu återstår bara att se om det dyker upp något avi, eller om lista förlängs när paketet skickas vidare i Örebro. Och när kan jag hämta ut det?

För övrigt så har jag roat mig igårkväll och idag med att gömma små paket lite här och där i lägenheten för min pojkvän att hitta. Nu har han hittat alla, så, GRATTIS raring. Inte riktigt än som det är "halvvägs till hundra" :-P eller ens en tredjedel... fast kvarten är passerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback