Nu har vi ljus, här i vårt hus

Många ljus blev det som jag köpte. Billiga värmeljus, och sånna som luktar gott, och stora och små. Och så knäckebröd som Erik tycker om, och så knäckebröd som jag tycker om. Och vanligt bröd, och krossade tomater, och kryddor. Och ett knivställ, och något till Cissi (tur att Louise och jag är systrar i bus). Hmm... vad mer? En massa i alla fall, och tungt blev det. Försökte ringa hem och förvarna Erik, men icke... han hör verkligen ingenting med de där fåniga lurarna på. Kanske ska kommunicera med vissa igen, eller inte. Jag vet inte... det ger sig. Oroar mig mest över att Erik ska förstöra sin hörsel på det där viset.

Men varför ska jag alltid oroa mig över allting? Nä, lite lunch på det här, och sen kanske lite bokföring? Trrrrrrevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback