Allting snurrar

Inne i mitt huvud snurrar alla att göra-listor, packlistor och funderingar. Utanför mitt huvud snurrar omgivningen omkring, runt, runt. Blir yr i huvudet om jag fäster blicken för långt bort. Ta en hint? Jag? Tror inte det... det måste ordna sig. Om jag bara fokuserar på det som är nära näsan så snurrar omgivningen inte så farligt.

Erik ska för övrigt ut och snurra i centrum. Han har lovat att hämta mitt paket för mig. Han är bra söt.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att få åtminstone omvärden att sluta snurra. Att det snurrar inne i huvudet är liksom inget problem. Det är lite bra, för rätt som det är så kommer den där centrifugeringseffekten fram och slänger upp något jag inte fokuserat på förut, och jag kan krafsa lite till på mina listor. Centrifugering är bra.

Allt annat... det ordnar sig. Det måste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback