Marknaden uti Nora

Jorå... nu har man upplevt Nora marken. Var väl trevligt, fram till vi kom till tivolit, och min hotande huvudvärk bröt ut för fullt. Försökte undvika att göra det hela värre genom att gömma mig en stund, men det hjälpte väl måttligt. Så nu är planen att lugna ner alltihop, ta det lungt, slappna av, bli av med huvudvärken. Checklistan är fullständigt under kontroll:
  • Minimering av ljud - ensam i lägenheten, blir inte tystare än så
  • Vatten - jorå, druckit en del och mera på väg
  • Frisk luft - balkongdörren öppen, dessutom är det inte det som är problemet, med tanke på att jag varit ute hela dagen
Nä, ta det lungt, och vila huvudet och öronen. Det är receptet.

Ikväll blir det spelkväll. Orkar jag inte så blåser jag av. Egen hälsa först :-)

Så, så är det - jag har huvudvärk, men det går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback