Hösten är här

Blev ingen spelkväll igår. Men det var inte jag som hoppade av. Slutade med att jag och Rebecka såg på Kalle och Chokladfabriken istället. Inte helt fel.

Men i alla fall... hösten är här nu. Dygnsmedeltemperaturen sjunker. Är säkert snart dags att ta in de krukväxter som inte överlever kyla. Oj oj oj... mycket att fundera på.

Imorgon åker jag till Uppsala, så nu börjar det bli dags att bestämma min för vad jag ska packa, vad jag ska ha på mig på bröllopet.

Och de där rör-människorna är här utanför, misstänker att de är hos systrarna nu, så de kommer nog snart ringa på dörren. Hoppas jag. Ju tidigare de kommer desto tidigare blir de klara och försvinner här ifrån. Och så, när jag är ensam hemma igen, då ska jag krypa ner i badkaret och mysa en stund.

Tills dess kan man ju alltid skriva lite. När jag tröttnat på att skriva här finns det ett par andra saker,,,,

Det blir bra.


PS: Är inte
det här en underbar rubrik för en nyhet? Och jo, jag vet varför, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback