Gotland - here I come - fixardag

Jorå... nu är det verkligen dags och allt sånt där... Jag menar... vi åker faktiskt imorgon. Så nu är det läge att packa, fixa, trixa... har ägnat hela dagen åt detta. Tvätten går, sista lasset i tvättstugan i denna stund. Jag har mina listor, mina ordningar. Än känns det som att allt är under kontroll. Har hittills lyckats undvika att fundera på exakt hur tidigt jag måste gå upp imorgon. Vill inte veta förrens det är nödvändigt. Men bussen går kvart över 6 från hållplatsen här närmast. Jag måste gå upp innan det. :-( Nä, inte tänka, inte fundera.

På det stora hela är det praktiska saker som rör sig i mitt huvud. Vilken väska ska jag packa i? Hur snabbt hinner tvätten torka? Sånt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback