Är det verkligen inte meningen att man ska kunna planera sitt liv mer än ett år i förväg?

Jag menar, seriöst... ska det verkligen vara så svårt att hitta en almanacka för 2008? Det är faktiskt inte så avlägset som folk tycks tro. Och det finns de som vill skriva in saker INNAN året börjar. Jag vill det i alla fall, och så jäkla unik är jag inte i det avseendet.

Annars är det lite komiskt hur det ser ut på min födelsedag.... vad jag gör då. Fast det är ju i år, så det får jag ju planera om jag vill. Men mars, det ligger för långt bort. Eller är det meningen att jag ska köpa en sån där skolårsinspirerad kalender? Det hade jag ju kunnat göra... om det inte vore för att jag redan har det här halvåret täckt. Jag har inte hur mycket pengar som helst att slösa bort.

*irriterad*

Hojjta till om ni ser nått ställe där man faktiskt kan få tag på en kalender för 2008!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Skaffa dig ett gmail konto och använd Google kalender.
då kan du i princip planera ditt liv fram till din död.

2007-08-23 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback