Rätt nöjd ändå - ett blogginlägg om lite av varje

Lite musik, lite choklad, och lite ordning och reda på vissa saker. Ibland krävs det inte så mycket för att jag ska känna mig nöjd.

Idag har det varit handledning, sedan möte med dem på TC, och resten av dagen är vikt åt att gå igenom vad vi vill veta mera om när det gäller personalhandboken. Det blir nog bra. *funderar* Man kanske skulle strukturera upp sig lite? Nåja....

Imorgon ska Jennifer och jag gå igenom... och så... det blir bra. Kanske kan få med en tur till en simhall också? Det vore skönt att röra lite på sig.

Vad mer? Livet är sig ganska likt, men motivationen går i berg- och dalbana. Just nu är det toppläge, jag känner mig igång, ambitiös... ska även passa på att diskutera arbetstidslagen i helgen. DET är ett intressant fenomen.

Nåväl... har bokat biljetter hem med. Och så borde jag boka biljetter till en del andra saker, men det kan kanske vänta en stund. Och snart är det dags för det efterlängtade
SMet, bara 29 dagar kvar idag. Örebrospexets bidrag har STORA möjligheter. Men det var länge sedan jag var nere, men efter helgen är jag i fas med det igen. Ska pyssla lite mera med det jag har hemma senare ikväll.
När jag är klar med att gå igenom pärmen.

Annars har vi typ haft alla väder idag. Framförallt en helt fantastisk blåst när jag var på väg hem från TC. Och det har regnat, men även en del solglimtar. Vädergudarna har väl svårt att bestämma sig. Men Erik är besviken, för det är inte direkt skjuta-båge-väder. Men, men... han blir också glad av choklad :-)

Hmmm... man kanske skulle... nä, tillbaka till allvaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback