Glad påsk

Japp, nu är det påskdagen. Till minne av att Jesus uppstod och så... påskmiraklet.

Det var ett tag sen jag skrev här. Beror på att jag haft en svacka, inte orkart någonting. Men nu ska det bli bättring. Idag ska det städas. Imorgon kommer mamma, Gunnar och bulldozern. Det ser jag fram emot, för jag tycker om min familj. Lite spännande också att Freia kommer med, för jag tror inte att hon hälsat på här i lägenheten på Enrisvägen än. Lite orolig för vissa saker, men jaja... det ordnar sig.

När det gäller kostymerna till SM går det frammåt jättebra. Vi har visserligen sjukt mycket att sy (20 karaktärer på en timme, hur tänker regi?), men vi jobbar på i ganska hög takt, så det blir bra.

Studierna... lite trögare. Och jag undrar om inte den där typen... nä, det ska jag nog inte skriva på ett så här offentligt ställe, vem som helst kan ju läsa. Studierna från förra terminen går trögt, men frammåt. På sistone (iom svackan) har det gått mest trögt, och mindre frammåt, men det ska det också bli ändring på.

När det gäller UH... träffade Tobbe på skärtorsdagen, och la upp lite snabbt den där "utbildningen" han och jag ska hålla i. Det blir superbra. Ser verkligen fram emot nästa helg.

Så... liten kort uppdatering. Dags att ta tag i dagen.

GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Tack för kommentar och tack för grattis! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback