En bekräftelse, en kommentar

En kommentar är en bekräftelse. En bekräftelse på att någon läst det jag skrivit och engagerat sig tillräckligt för att lämna spår. Då blir jag glad. Alla människor behöver bekräftelse, och jag är inget undantag. Både på det man gör, det man presterar, och varför inte, på det man skriver. Engagemang är prislöst, men oändligt värdefullt.
Men gladast blir jag ändå för de personliga kommentarerna. Ett grattis, ett lycka till. Någon som jag vet vem det är, som läser, engagerar sig tillräckligt för att lämna spår, och som bryr sig. Lite i alla fall. Varför skulle ni annars läsa det här? Gladast blir jag när någon bryr sig. Riktiga människor som jag kan krama nästa gång vi ses.
Jag gillar kramar. Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Christina W

Jag är en alldeles riktig människa som just läst ett väldigt tänkvärt inlägg och jag vill verkligen ge dig en kram för just det inlägget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback