Totalt antal unika besökare (IP-adresser): 20


Jag kan inte låta bli att undra: vem? vilka? Och när? Och vad tycker de om det de läser?

 Motivationen är låg just nu. Löjligt låg. Jag tittar på böckerna, och hinner inte ens sträcka ut handen innan jag ger upp. Inte kan jag prata med Erik heller, för ÖBO borrar, och jag har stora hörselkåpor på mig.

 Kanske skulle läsa lite mera Harry Potter? Det orkar jag i alla fall med.... men jag vet inte... det här är inte bra. Jag har så mycket som jag borde ta tag i. Om man bara kunde dela allt i små små delar skulle det vara mycket enklare. Då kunde jag ta en liten bit i taget, och åtminstone kunna hitta någon motivation. Men allt jag inte gör just nu är så stora projekt. Det känns bara oöverskådligt och jobbigt. Och snart är det dags för nästa examination. Panik? Förnamnet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback