Tankarna svirrar




 Har suttit i en datorsal hela dagen, och vad är det första jag gör när jag kommer hem? Sätter mig framför datorn... Jag är nog rätt bra på datorer ändå... eller ja, det beror på vem man jämför med. Men det är liksom inga problem att sätta sig in i ett nytt program, särskilt inte när någon visar steg för steg. Jag blir uttråkad innan vi ens börjat göra samma sak femton gånger. *suckar* Men det är väl bra att låta folk öva i sin egen takt.

 Inget vatten här nu.... ligger en gubbe på knä i köket och fipplar. Nu kom det nog en till. *lyssnar* Undrar hur länge de ska stanna? Jag vill ha min lägenhet för mig själv! Ja, och Erik förstås, men det.... ja, ni vet. Han hör till liksom, det gör inte gubbarna.

 Annars... jag vet inte. Tyckte NVivo var lika lätt som SPSS. Inget krångligt alls. Får väl försöka... ja, jag vet inte. Som det står i rubriken: tankarna svirrar. Och jag kan inte riktigt få dem att lugna ner sig.

 Får väl fråga gubbarna hur länge de stannar, och så läsa en stund för att varva ner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback