Mittemellan



 Haft föreläsning idag. Om kvantitativ metod. Som tur är i alla fall föreläsaren rolig. Han har humor, och kan ironisera över både det ena och det andra.

 Ikväll blir det första styrelsemötet med nya styrelsen. Tyvärr kunde inte Fredrik komma, men annars blir vi så vitt jag vet alla. Spännande. Mycket spännande. Ser fram emot att se vilken ton vi sätter oss emellan.  Jag tror fortfarande stenhårt på att det här kommer bli ett fantastiskt spexår. :-)

 Nåväl... imorgon blir det heldag i datasal. Det bävar jag lite för, för jag har aldrig klarat av att vara instängd med surrande maskiner något längre tag. Förhoppningsvis blir vi klara tidigare.

 Har börjat strukturerera upp saker som behöver göras, så allt jag behöver göra nu är egentligen att följa min egen planering, och det borde inte vara så svårt.

 Nu ska jag nog ta lite paus från alla tankar på plugg och sånt och läsa lite mer i min fantastiska bok. Jo, nu pratar jag om skönlitteratur. Nyöversättningen av Tolkiens Sagan om konungens återkomst för att vara specifik.

 Borde antagligen ringa Sara innan mötet, men än hinns det med... läsa först.



Kommentarer
Postat av: cleo

Föreläsare med humor är alltid att föredra. Visste inte att det kommit ut en nyöversättning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback