Läsa, läsa, läsa




 Jag är rätt nöjd med dagen. Har hunnit läsa både kurslitteratur och skönlitteratur. Ska gå och lägga mig tidigt och så mysläsa i sängen. Och så blir det föreläsning och sånt imorgon. Blir nog bra... och efter lunch ska jag ringa lite samtal, skriva en del och så tvätta.

 Vad mer? Tror att jag ska tillbringa någon dag i biblioteket. Något ska man väl kunna hitta som går att använda. Tror jag har vänt på spriralen nu. Är på väg uppåt, även om det går trögt.

 Och eftersom jag går upp sju imorgon så lär jag i alla fall inte bli väckt av de där irriterande borrarna. Om de nu skulle få för sig att borra. Erik har sminarie imorgon, och så ska han få sin hemtenta... Jaja, jag är förberedd i alla fall.

 Nä, borsta tänderna, och så läsa i sängen. Tidigt är det, men då får jag läsa länge! Vad kan vara bättre än en god bok? :-D

 Myyyyyyyyyys.... *borta från datorn*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback