Konstigt

Jag förstår inte riktigt varför det blir så här. Jag ställer klockan på en vettig, inte alltför tidig tid i syfte att komma upp och få saker gjorda. Givetvis slutar det med att jag går upp så sent att jag knappt hinner det nödvändigaste innan det är dags att ge sig iväg. Och jag borde verkligen ta tag i det där telefonerandet. Får väl skriva en samtalsguide så jag vågar.... nått ska man väl göra för att peppa sig själv.

Snart är det dags att bege sig ner till campus igen, ska ha grupphandledning. Tror det kan behövas, för jag behöver lite motivation att ta mig vidare. Efter det ska jag hem igen för att äta middag, och ikväll är det Rytmik. Borde nog uppdatera mina anteckningar inför det också...

Imorgon är det kostymmöte på kvällen. Blir nog också bra...

Och så måste jag fortsätta fixa med adresser.

Nåväl.... är väl dags att gå.. jag glömde pengar i en påse på kontoret, så jag måste in där på vägen.

Japp, dags att gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback